Motivation eller ork?

Var har den tagit vägen någonstans eg.. har viljan eg till att plugga.. jag vill plugga.. för jag vill bli klar och kunna känna mig "ledig" men när jag väl sätter igång så kommer jag på annat att göra som går "fort".. eller så somnar jag..

Undra ifall det är det härliga vädret som stoppar mig från plugg.. ngt är det iaf och vad vet jag inte.. Tenta snart igen oxå.. Suck.. det börjar bli mycket.. får väl ta helgen till det lite oxå.. usch.. längtar till sommaren då man inte har ngn skola.. ser fram emot ledighet.. vill jobba men ledighet från skola iaf.. inväntar fortfarande svar...

Time has come,
what's done is done
It's time to move on

Pusss & Heeej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0