Korten..

korten ja beställde i tisdags dök ner här hemma idag =) Nu kommer det svåra valet att välja vilka fyra bilder som ska upp på väggen.. för totalt blev det att jag framkallade 9st bilde =s det kanske inte var det smartaste men lättare att se live vilka man vill ha en på datorn.. Så i helgen blir det spikande.. om jag inte gör de senare.. hehe..

Här är de 9 bilderna som blev framkallade... ngr känns bestämda.. men ja vet inte helt säkert...
  
  
  


Såå händer de ngt roligt ikväll? Funderar på att poppa mig lite popcorn sen lite senare och sätta mig med någon film som jag har på datorn.. får se vad de blir.. Ni får ha en bra kväll iaf..

Puss & Heej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0