Korp

Jaa.. det heter författaren vars text jag har underhålligt mig själv med igår eftermiddag och idag.. Och ÄNTLIGEN är jag klar! =) Känns väldigt bra måste jag säga.. Imorrn blir det att sätta sig med Selghed.. Men har hört att den är relativt lätt att ta sig igenom.. Men det är ju helg.. och fint väder som motivationen är ju inte på topp jämt..

Var och pratade om målning på Flugger Färg tidigare idag oxå.. Hon som vi pratade med tyckte det lät snyggt med svarta garderober.. låter ju bra att fler än vi tycker det =P Men det blir troligtvis att vi lämnar in dörrarna på sprejmålning och målar resten själva.. ska ringa på måndag och kolla upp lite priser och sånt.. Men det ser lovande ut =)

Sen ringde pappa här förut med lovande ord =) Hoppas det blir som jag önskar.. Åter kommer senare.. hihi

Ha en bra kväll nu..
Puss & Heej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0