Jag känner mig...

.. själv allt för väl..

Vet om att jag inte kan sitta och hemma och plugga.. så därför åkte jag iväg till stadsbiblioteket imorse vid 8 för att sätta mig där och plugga.. fick helt klart mer gjort där än vad jag hade fått om jag varit hemma.. För hemma har jag varit sen kl 13 typ och sen dess har jag inte ens öppna böckerna..

Istället för att göra det har jag möblerat om =S fast de e inte klart än.. utan det kan det först bli när Raoul kommer hem (ibland behövs det lite extra muskler) Ska montera ihop vårat extra skrivbord tänkte jag när Raoul kommer hem och sätta upp de.. dock vet jag inte om det går då kanske soffan är ivägen.. men då kan det väl kanske vänta någon dag eller två.. Men ser fram emot att ha ett till skrivbord faktiskt där JAG kan sitta med min dator och med mitt pluggande..

Nee.. ska nog faktiskt se ifall jag iaf kan läsa klart de 2 sidorna jag har kvar i säljö..  sen kolla lite mer på ngt inför tentan.. den närmar sig.. men har morgondagen på mig oxå.. Ska sitta på Campus då.. ska träffa Läcki o plugga lite ihop..

Ha det bra
Puss & Heej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0