God Morgon!

Så är klockan snart halv 10 och jag har faktiskt varit uppe sen kl 7 =) *Känner sig duktig* Har hunnit läsa 2 texter och har då bara 4st kvar att läsa idag.. men det får nog bli senare.. För nu ska jag baka Muffins hade jag tänkt mig.. tyckte det blev lite lite att bjuda bara på sockerkaka och kärleksmums så.. Kul att baka är det ju oxå så det gör inget!

Hade tänkt åka till Ikea o handla byrå ida oxå.. men det är nog bara att glömma då IKEA hela tiden ändrar på när byrån finns på lager.. i fredags var det på lördag. igår var det idag och idag är det imorgon.. blir lite trött på't.. sen är det ju just typiskt att det bara är just den färgen vi ska ha som inte finns medans alla de andra färgerna finns på lager.. Just My Luck.. Men men.. får väl köpa den i veckan kanske lr till nästan helg (om den har hunnit komma in och inte ta slut dvs)

Ha en bra dag.. hörs nog senare..
Pusss & Heeej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0