Gäsp..

ojojojoj vad jag är trött.. kan inte förstå varför dock.. Gick upp lika tidigt/sent som jag brukar och inte gjort ngt annat spec som jag brukar.. ändå har jag legat här i soffan de senaste timmarna och gäspat.. så ja ska väl ta o lägga mig här snart tänkte jag..

Var ute på promenad med Läcki efter skolan direkt.. trevligt med lite sällskap när man annars ofta får traska runt själv med musik som sällskap.. Sen när jag kom hem så blev det grillning.. Mums vad gott det var.. men det hade nog räckt med att bara äta 1.. men den sista tog jag ju för din skull Läcki =P haha

Imorrn blir det grupparbete igen och sen får man se.. sugen på att göra ngt.. men som vanligt är jag dålig på att ta tag i det jag vill.. men men.. nu blir det nog sängen...

Puss & Heej!

Kommentarer
Postat av: Alex.

Tack så mkt för hamburgaren! Den mättade bra och var kalasgod! Får ta en grill- och vinkväll nån dag! Skulle vara gott! <3

2008-05-29 @ 18:44:19
URL: http://beingme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0