Föreläsning!

Ska straxt iväg på föreläsning här.. inväntar bara att klockan ska bli lite mer så jag slipper vara där o vänta.. hade haft planer på att jag skulle gått in till stan men klockan han tyvärr bli för mkt för just det ändamålet.. så det blir cykeln i det fiiina vår vädret... Tror jag skippar jackan idag och sattsar på Tröja.. känns mer sommar och vår över det =p hehe

Sen i em blir det vägning.. lite små nervigt som alltid men jag hoppas på gott resultat... Sen så ska jag även se ifall jag ska köpa några krokar och vita leggings.. Sen självklart plugg oxå.. bläää.. men hann och läsa 1 text nu på morgonen iaf =) hihi...

Ne.. kanske ska åka nu.. iaf börja sakta klä på mig mina skor och tröja..
Ha det bra allihoppa!
Pusss & Heej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0