Det går framåt..

Det går framåt med läsningen.. har "bara" ca 120 sidor kvar att läsa tills på måndag.. tycker jag har kämpat på riktigt bra med läsningen..

Har varit och handlat balkongblommar nu som jag har planterat.. blev fint.. har tagit lite kort oxå som jag tänkte lägga upp här och visa sen oxå... Men det får bli senare (i natt) lr imorgon.. För ikväll ska jag hem till Therese och kolla lite film.. Vet inte idags läget ifall Emma oxå ska komma.. men det får bli en trevlig överraskning isf =)

Imorrn blir det att läsa klart de 120 sidorna och sen tvätt på em/kvällen.. och förhoppningsvis njuta av det vackra vädret.. sista dagen på ett tag då det blir kyligare de kommande dagarna.. men tror det kan bli lite skönt det oxå faktiskt..

Ha en bra kväll..
Puss & Heej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0