Det är över..

Så var tentan över och jag kan inte längre påverka resultatet utan det är bara att invänta.. Vet inte riktigt hur det känns så här efter.. vet att en fråga är fel besvarad men de andra tror jag är rätt.. dock vet jag inte hur många begrepp och dylikt som behövs ha varit med för att få godkänt.. så de e helt enkelt bara att vänta..

Nu i helgen blir det att ta det lugnt och NJUTA... dock så ska jag fixa punktering (igen).. fick punktering igår på framdäcket på cykeln.. och idag när jag cykla hem på bakdäcket.. suck.. riktigt trött på punkteringar måste jag säga.. när jag köper ny slang ska ja även passa på att köpa ett nytt däck.. såg de igår att det behövdes när vi fixade mitt andra däck så...

Nee.. nu ska ja spela lite sims =) hihi..
Puss & Heej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0