Bombnerslag!

Helt plötsligt kom allting.. men lite får jag väl kanske skylla mig själv.. men just nu är det mycket som händer och jag vet inte hur jag ska hinna allt.. (det blir väl inte bättre av att ja sitter här och använder min tid men..)

Sitter just nu och äter en hastig lunch och sedan blir det plugg fram till det att Läcki kommer hit.. vi ska ha lite OTH kväll här hade vi tänkt oss.. Sen imorrn så blir det läsning HELA dagen.. måste verkligen läsa nu.. för tills på mån ska ja ha läst ca 400 sidor.. + ett antal sidor som jag innan inte hunnit läsa.. men jag är en av fem som har huvudansvar för de ca 400 sidor som ska läsas.. Sen så är det ju tenta dags och allt.. usch vad stressigt allt blev..

Sen att vi håller på att fixa här hemma underlättar ju inte koncentrationen.. ojoj.. Malin kommer inte ha ngt liv framöver känns det som.. Aja.. bara att sätta igång nu då..

Ha en trevlig em/kväll
Puss & Heej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0