Bak & Dans!

Idag har det blivit bakning.. 2 st banankakor och sen 1 sats med kladdkakamuffins =) Muffisarna var riktigt goda.. Banankakan har jag inte hunnit smaka än.. men den luktar och ser riktigt god ut =) Ska bjuda mamma på dessa imorgon.. Bror min ska bjuda på lunch och jag på fika..

Sen nu är jag precis hemkomen från en dansshow! Var en klasskompis som är med i gruppen Daflow som satt ihop en show som heter Oscarsgalet.. Var riktigt roligt att titta på.. Kul att komma iväg på något oxå och inte bara sitta hemma! Nu känner jag dock att det är skönt att vara hemma =) Lugn kväll här känner jag med någon film eller liknande.. Får boka in en festkväll en annan helg.. Men snart!

Nee.. nu får ni ha en fortsatt trevlig kväll!
Puss & Heej!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0