Värme!

Värmen är här igen =) Härligt Härligt!

Varit helt ok att vara på jobbet i den här värmen.. man får ju vara ute i solens strålar.. dock blir de ju ingen direkt solning o bad men de får man väl ta en annan dag.. typ imorrn kanske??

Igår va ja på stan med Läcki o Lisa för att inhandla lite dricka tills imorrn då man får de fina tjejerna på besök.. Äta god mat och dricka o umgås.. ska bli riktigt trevligt.. Sen åker ju Lisa iväg till  Skellefteå igen och skolan drar ju igen snart igen.. fy vad fort tiden går.. Men e ju bara att ta nya tag..

O igår blev jag riktigt irriterad på en sur gubbe.. Dagen började ju oxå med att jag hade fått punktering så va redan stressad o sen till jobbet när gubben skriker att man inte får cykla på trottoaren (jag brukar cykla ca 50 m på trottoaren här på ödegårdsgatan då kanten är så hög att cykla upp och nerför).. Sen när jag är på väg hem så cyklar jag då upp lite tidigare på trottaren för att slippa den höga kanten precis vid vårt hus.. självklart sitter den där gubben där i en bil och tutar på mig.. Sen när jag är på väg hem från stan efter att ha träffat Läcki o Lisa så ser jag att samma gubbe är på väg över gatan.. tittar åt mitt håll och ser mig, då börjar gubben gå tillbaka mot trottaren han kom ifrån och ställer sig där brebent så att jag inte ska kunna komma förbi.. Men HA fick han.. för han stod efter vårat hus så då svängde jag bara inn.. men fy vad jag faktiskt hade skällt på honom ifall han sagt till mig en gång till..

Nu ska ja slappa lite i solen tror ja.. Sen ska ja o Lisa hitta på ngt ikväll tror ja bestämt..
Ha de fint
Puss & Heej!

Kommentarer
Postat av: Frida

Vilken gubbe!! Helt rätt, dyker han upp igen får du skälla på honom ordentligt! ;)

2008-07-26 @ 15:34:50
URL: http://fridasimonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0