Tröttis

Så har man jobbat sista dagen på fritidset för den här gången.. men återvänder V32 igen hehe..

Nästa vecka så är det Förskola som gäller.. Ska  nog bli bra det med.. men de blir nog mer övervakning än lek skulle jag nog kunna tänka mig..
Ida känner jag mig helt slut i kroppen och i skallen.. Ligger här i soffan och är typ helt orörlig.. hade tänkt att dra fram dammsugaren här en snabbis bara.. sen räcker det med motion ida tror ja... Blir en kväll vid Tv.. skulle ha gått ut me Challe men e helt slut så måste tyvärr skjuta på de lite =(

Träffade Läcki o Lisa igår.. mkt trevligt.. Läcki bjöd på pannkakor och fruktsallad.. var riktigt mumsigt och sen blev det OTH avsnitt.. hann med 3 innan kvällen hade hunnit springa ifrån oss.. Lille Amor var oxå med på myset.. Rädd till en början men han blev modigare o modigare efter tiden som gick.. hihi.. söt han är =)

Neee... nu måste ja dammsuga.. Raoul tar ju me sig folk hem hit oxå.. lite respektabelt kan de ju se ut..
Puss & Heej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0