Nyköping

Har varit en lång dag idag..

Hade satt klockan på halv 6.. (usch vad tidigt) för att vara på jobbet kring halv sju... Sen så var det jobb fram till kvart över 12 ungefär då jag satte mig på bussen mot resecentrum för att ta mig vidare med tåg mot Nyköping.. Väl framme i Nyköping blev det en kort promenad till farmor där resten av familjen redan var.. Blev lite kikande på möbler farmor inte vill ha kvar.. dock får inga av möblerna plats här så de blidde inga.. om man inte räknar med fårskinnet jag fick som blir en matta vid min sida av sängen.. Sen blev det gott gott fika och tårta..

Nu är jag hemma igen (som ni kankse misstänker) och bara väntar på att Morden i Midsomer ska börja.. fastnade vid 48 hours på 9an.. blir förbannad på den amerikanska polisen.. gillar verkligen inte deras metoder för att komma fram till den "rätta" lösningen..

Men nu ska ja leta upp ngt mat som jag kan ta med mig till jobbet imorgon.. får se vad det kan tänkas bli..
Ha det bra nu allihopa!
Puss & Heej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0