Ledig!

Så är man ledig i 2 dar nu innan nästa vecka med jobb drar igång igen..
Den här veckan med jobb har varit lagom slapp för att komma igång med lite rutiner och så.. har varit runt 5-6 personal på runt 15-18 barn så det har varit lagom mkt.. =) nästa vecka blir vi däremot 3 personal på samma antal barn på samma antal barn.. Men det ska väl fungera får vi hoppas..

Var iväg och pratade med Förskolan jag ska jobba på V30 och kollade ifall det var Ok att jag gick tidigare på tisdagen.. efter lite funderingar så sa hon ok =) Så nu blir det att boka tågbiljett till Nyköping och åka och Gratta Farmor en stund på dagen iaf =)

De senaste 2 dagarna har jag varit ute på kvällspromenader med Lisa.. mkt trevligt.. och vilket skönt väder det har varit oxå.. härligt med sommar =) Prat om det mesta och inget spec =) precis som det ska vara...
Lisa är förövrigt på väg hitåt en sväng nu ikväll.. Ska bli lite Skräckis dags.. Hade ju lite planer på Midsommar att kika men då blev de aldrig så.. Men nu så är det dags..

Sen har jag förövrigt lyckats få tag på ett Monopol spel till datorn =) Så nu har ja spelat lite Monopol.. dock så gick det inte jätte bra för mig.. Himla hotel.. Men men.. blir nog ett nytt försök under morgondagen! Då är det även dags för PoolParty =) Trevligt Trevligt.. Pool & Grill kan aldrig bli fel..

Nu får ni ha de så bra allihopa!
Puss & Heeej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0