Shopping

Var på stan en sväng idag med Läcki.. blev lite rea fynd =)

Hittade shortsen jag ville ha tidigare i höstas för halva priset.. så det var trevligt.. kostade bara 174.50kr nu.. sen köpte jag en svart mysdress för 299kr.. mkt skön är den.. den har jag haft på mig sen jag kom hem från stan =) hehe..

Efter de att jag kom hem så var jag inte hemma länge innan jag märkte att kvällen här hemma skulle bli en lång en framför 2 dumburkar så då satte jag mig på bussen hem till Läcki för att få lite sällskap framför 1 annan dumburk =p Trevligt =) Dock bråkade bussarna med mig då den jag stod och väntade på här i J-lund bestämde sig för att gå sönder och inte dyka upp och bussen jag sen åkte in till stan med pep hela vägen in så man typ fick huvudverk.. men fram kom jag iaf 20 min senare och en halvtimma kyla i kroppen..

Nu får man se vad som händer.. sugen att göra ngt men förnuftet säger ändå att kl är kvart i 12 och man kanske skulle sova istället?? Men nu säger iaf jag God Natt Till Er!
Ha det så bra..
Puss & Kraam


Kommentarer
Postat av: Alex.

Bokar repris på kvällen (bilden) snart. men inte ikväll, hur gärna jag än vill! haha. tack för idag. natti <3

2008-12-27 @ 23:52:11
URL: http://beingme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0