Klockan närmar sig 1

Klockan börjar närma sig 1 och jag känner mig inte så trött men vet om att jag borde gå och lägga mig.. Kan ju gå och lägga mig med datorn i knät och fortsätta sysselsätta mig men känner på mig att jag kommer tröttna på de då ganska snart..

Sen är jag Grymt shoppingsugen.. både på prylar och kläder.. spanat lite på de stora kedjorna vad de rear ut imorrn på rean.. verkar som man nog kan få ngn vettig dammsugare iaf.. sen har jag hittat ngr fina personvågar oxå.. får se vad det kan tänkas bli.. En skrivbordsstol skulle ju inte sitta fel heller.. dock har ju Raoul tagit sönder den vi har så kanske inte får tillbaka den 4 köksstolen iaf.. om inte han köper en ny till sig själv oxå =P hehe vi får se.. men kanske bäst att betala månadens räkningar först??Tur att "tomten" var snäll och gav bort lite pengar så man kan få sig lite nytt =)

Sen har jag bestämt träff med Läcki på lördag.. då får de bli lite klädshopping =) Vill inte men måste nog se till att få mig ett par nya jeans lr två.. 1 par hela är alldeles för få.. Sen även en lång och härlig Fika sa vi va =)

Nu ska ja kolla ifall de går någon bra film på TV..
Ha en bra mellandag!
Puss & Kraam



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0