Nyår och Snö!!!

Det är nyårsafton och det snörar ute!? Det var en syn ja inte trodde ja skulle få uppleva.. Men äntligen ser de ut som att snön kommit och för att stanna ( ett litet tag iaf..) Förhoppningsvis resten av kvällen iaf.. det skulle vara trevligt och mysigt att se snön ligga medans fyrverkerier färgar himlen i alla olika färger..

Vad händer ikväll då?
Jo Sofie och Matte kommer hit och ska laga lite god mat (potatisgratäng och fläskfilé och till efterrätt blir det Kolapaj med ett maräng täcke! Visst låter det gott?? Det tycker jag iaf..

Var på tornby igår med Läcki.. Blev en ny digitalkamera =) behövdes kanske inte men har viljat ha en ny ett och när den var på rean och rosa så kunde ja inte låta blir =p Blev hälften julklapp hälften sparade pengar.. Så den gick väl "bara" på 1000kr ifall man ser på det jag la för mina egna pengar och inte det jag fått i julklapp!

Nee.. nu ska ja fortsätta med min kolapaj.. får hoppas den blir bra då det är första gången jag gör den..

Gott Nytt År på er alla!

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Hoppas att ni hade en jättebra kväll! Pajen låter riktigt god!

2008-01-01 @ 15:07:01
URL: http://beingme.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0