Julafton!

Så var ännu en julafton över och den var riktigt trevlig!!!

Åkte först mhem till Raouls föräldrar o åt god mat och bytte julklappar.. Sen efter de blev de en sväng hem till mina föräldrar där vi fika  o delade ut klappar... de blev en del öppnande av klappar...
Imorrn blir de mer av släkten.. Då kommer farmor, pappa o mamma o bror hit och fikar på dan.. Farmor har ännu inte sett hur vi bor så ska bli kul att hon kommer hit =)

Julklapparna:
Av min älskling fick jag en stavmixer, en datorväska och en fin lyckta
Av mina föräldrar fick jag & Raoul väldigt mkt bra och användbara saker till köket.. Grytlappar, förkläde, medel att göra rent spisen och stekpanna
Av mormor fick vi kökshanddukar, 2 pkt Kaffe och pengar och lotter..
Av farmor fick vi pengar och lotter (vinst 75kr)
Av min bror fick jag Cafe Operas Drinkbok och sen fick vi även en baskokbok
Av Raouls föräldrar fick vi en stekpanna (bra med fler då de vi har hamnar i sopptunna) och gardiner..
Sen fick jag lite mer av mamma o pappa som kläder, böcker och lite mer smått o gott!

En riktigt bra Jul!

God Jul på er allihoppa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0