Första Inlägget

Första inlägget.. Får se hur uppdaterad den kommer bli.. får bli en överraskning =p

Sitter hemma ensam just nu och underhåller mig bäst jag kan.. ska snart kolla på avsnitt 10 av Greys Anatomy.. (3e avsnittet för ida) hehe.. men har även gjort annat oxå.. Har faktiskt bakat lussekatter och tvättat...

Igår så träffade jag Läcki.. hon var här och gjorde mig sällskap på jag även då var ensam hemma.. (Raoul har varit i Göteborg sen i torsdag men kommer hem om några timmar) Vi lagade god mat (Tacopaj och sallad) och åt Godis =) så mkt bättre än det kan det inte bli.. hehe.. Kollade på filmen Music and Lyrics.. "All I wanna do is find a way back into love"  Sjunger du på den än Läcki?? hehe.. Svårt att låta bli är det iaf..

// Malin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0