Filmkväll

Har haft filmkväll med Emma och Therese ikväll.. Det blev skräckisar! *Buu* Kollade först på "The Hitcher" och sen blev de "One Missed Called".. Hitcher hade jag sett innan men ändå blir man rädd när de händer saker hehe.. One missed called tyckte ja va bra men hade lite svårt att förstå den.. (japansk film).. Sen blev de att vi satt o pratade.. tråkigt att vi snart inte kommer ha några kurser tillsammans =(

Har även varit duktig att städat ida.. damsugning, våttorkning, nybäddat och städat toaletten.. plus diskning oxå (fast den stod Raoul för)

Imorrn är det 3e advent oxå.. HJÄLP vad tiden går fort... ska bjuda mina föräldrar och min mormor på lite adventsfika tänkte jag.. blir mina bakade lussekatter och pepparkakor... =)

Men nu tror jag allt det får ta o bli sängen..
God Natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0