Dan före dan före dopparedagen!

Dopparedagen närmar sig med jättekliv.. bara två nätter och en dag kvar så är det julafton..

Var några dagar sen de blev något skrivit.. I torsdags blev de Harrys & Arvingarna =) Var jag och Läcki, och hennes syster och en kompis till henne.. Hade verkligen skit skoj.. och tur som vi hade så kom vi in oxå =) Arvingarna är väl inga idoler lr musik jag lyssnar på idagsläget.. men var mina stora idoler som liten så det var lite speciellt att se de på riktigt, det är alltid roligt att ha..
Igår var jag på stan och köpte de sista julklapparna, eller det trodde jag tills jag kom hem och fick höra att det jag köpt till Raoul var samma som hans bror köpt till honom.. så det var bara att åka in och byta ida och komma på något i sista minuten.. men nu får han ta det de blir.. =p

image2

Läcki & Jag på Harrys Dansgolv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0