Renoveringen av "mitt" rum!


Bildspel på hur "mitt" rum såg ut under pågånde arbete! Innan renoveringen var det som ni ser mörkbruna dörrkarmar, typ olivgröna/grå dörrar, bruna fönsterkarmar och fönster och tapeterna var gröna med några mönster! Inte det finaste så detta satte vi i verket på att förändra. Vilket nu är klart!
 
Så här kommer det färdiga resultatet! =)
 

Vad vi gjort: Målade vita väggar, vita fönster, samt att ni skymtar fondväggen!
Möbler: Mitt nya skrivbord, Tv och min ärvda symaskin!

Mer av fondväggen!


Min läshörna! (samt Tv-fåtölj)


Pysselhörnan!
(nu har dörren blivit vit också)
 
Lite småfix kvar innan det är helt fädigt, så som gardiner och matta. Men det är helt klart en förbättring sen innan och jag är hel nöjd med resultatet! =)

Kommentarer
Postat av: Raoul

Det tar sig sakta men säkert älskling! :-)

2012-08-06 @ 21:48:38
Postat av: Tessi

Åh, vad fint du har fått där inne! :) Kramis!

2012-08-07 @ 00:32:52
URL: http://knott.blogg.se
Postat av: Frida S

Så himla fint de blivit!! :D Bra jobbat!

2012-08-08 @ 00:26:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0